ASSALAMUALAIKUM,HYE SELAMAT DATANG KE BLOG AYU...DAH USYAR BLOG AYU,KLU DAH SEBELUM KORANG KELUAR....FOLLOW PLEASE !! DON'T KUTUK-KUTUK K,JUST COOL

Saturday, 23 June 2012

RiNduuu...

assalamualaikum,hyepz korang sume !! sume shat ? ouh,bgus larh...
dah lma ayu x updte blog nie,asyik ayu updte blog bru je...
rndu dh lma x bkak blog nie ! hakhak...
rndu x bkak blog nie ke x pun rndu at blak or kwan ??
hehe,xdew la...mlwak ja !
cptnyerr msa dh brlalu,xlma lgi dh nk kna blek 0stel ! had0oii,cpat giler...
x suka arr dok 0stel,bnyk dugaan n cbaran yg kna tempuh !!
tapi apa bleh buat SABAR N' REDHA je larh...lgipun x lma dh,lgi brapa bulan je gi..
pejam celik-2 dh smpai akhir taon,hehe...skrng nih cpat je msa brlalu,huhu..akhir zaman agaknya !
apa pun x boleh ! 

Friday, 1 June 2012

esok kenduri~~T_T~~

assalamualaikum,hyepz....ha,ari nie ayu busy tpi amik msa sat nk updte blog nih...hehe,ha esok dew kndri...bkn knduri kawin,tpi knduri kesyukuran...tpi x buat siang,ktorang buat wktu malam...hehe,bqu syok ! org mai mkan free ja,hakhak...ari nie mmng busy gila,da yg dok blut hdiah la,urus dewan la n mcm2 gi larh ! smpai xtaw nk gtaw at korang...ayu kna urus bhgian hdiah,perggghh mmng penat gila nk kna blut suma 2...dlm 100 lbih gk larh,huhu...hadiah suma nie untk cabutan bertuah,haaa jgn dok buat men bknnya selalu org buat kndri mcm nie...ktorang buat kelainan skit,hihihi....knduri nie xbuat at umah ayu or adeq beradeq yg len,ktorang buat at dewan al-sahar nasi bukhara at kepala btas 2uh...klu korang tahu,dtang la...2 un klu x malu larh,hehehe...lwak je,nk dtang,dtang je larh...ayu x kisah ! lgipun mkanan tmpah bnyk , mngkin da balance...ha,nie klu korang nk karoake un buleh...ada gk ! ayu un tngh cri pnyanyi nie,tpi bkn artis la...ayu nk yg pndai nyanyi,mnari n picing<<.....(xtaw la eja btoi ka dak) x lari...klu nyanyi un merdu ja,hehe...ka larh2 ! ayu dh kna pnggil 2,hehe...bnyk lgi yg nk kna balut,ayu curik time nih ! sekali skla...daaa,salam

Wednesday, 30 May 2012

benci bilang cinta !!



assalamulaikum,hyepz korng...cm na ari nie,sume shat x ? klu shat 2 alhmdulillah,klu x shat 2 p hospital n mkn ubat nahhh bgi cpt smbuh...cuti sklah korng gi new ? gi holidays ? wahh,msty bez kan !! hmmm,ari nie ayu nk cter skit sal  BENCI BILANG CINTA !! apa mksud prktaan 2uh ye ??? hmmmm (sdang mmkirkan)...klu korang nk tahu,mksud prktaan 2uh ayu x brpa tahu sngt....yg ayu paam mksud dy 2 mcm mlut kata benci tpi dlam aty syg,atau pun 1 gi mksud dy...kita bnci at sseorng L/P ttapi sbnrnya kita syg dy,hehe...korang prnah x jdi mcm nih ?? msty prnah kannn....bhong sngt lah korang kata x prnah !!

tajuk nie ayu amik dri crita BENCI BILANG CINTA,yg at atas nie..prnah tngk x ? prnah kan...best gilerr,rugi la spa yg x tngk...cter nie cweet cngt !! tpi cter NADA CINTA cweet lgi,hehe... cter 2 kisah bdark zman persekolahan b'cnta ps2 diorang suka nyanyi b'duet lak 2uh,hihihi...eh2,lari tjuk dh nie..cter blek2,hakhak...klu korang sume nk thu,ayu x prnah miss tngk cter nih !! klu miss un msty cri at youtube,nk tngok blek...trok btoi !! sbnrnya ayu x dk pa un nk cter at korang,juz ayu tertarik ngn tajuk n' cter tuh !! mmang cweet lah...klu korang bwink nk bca,snng ja nk ilangkan bwink 2...korang tkan button pngkah (x) at atas 2,ps2 korang kluar....lgi snng !! 

Tuesday, 29 May 2012

Kehilanganmu Berat Bagiku -Kagen Band ~Lirik~


korang pernah dngr lgu nih ? klu prnah, apa prsaan korang wk2 mndngarnya ?? ha,korang x rsa pa2....ish3,korang nih x feeling btoi la !! cuba korang pham apa mksud lgu 2....bak kta pepatah "SETIAP LAGU ADA MAKSUD " ...hakhak..klu korang x dngr lgi,dngr lah ! dan cuba paam...klu xnk,blah dri sni !! hehe,s0e trksar bhsa skit...n' 1 gi don't kutuk2 k !!

Saturday, 26 May 2012

sdiwh ! epy !

assalamualaikum,hyepz korng...wahh,dh lme ayu x update blog,mklum la d0k asrma..hehe,herm...ha,cuti sklah dh brmula..nie yg best ! leh gi holidays ngn fmily...tpi syggg,family sume kna qja..adoii,tnggal ayu ja la..tpi x pa la,leh wt homeworks !! ari nie ayu xdk pew nk cer at korng,juz nk update2 ja..bru2 nih ayu khilngn 2 kwan lam klaz,huhu...cdiwh2,diorng dh pndah skool ! aduhh,lpas nih xbez dh la diorng xdk..sllunya diorng yg sllu wt bsing lam klaz,xpew la...rdha je la,lgiun diorng pndah untk kebaikan jgak !! last day,ari jumaat 2..1 klaz nngis,hakhak...cm xcya ja,2 la 1 klaz syg at dpa 2..dh2,tkq topik plak..hehe,xprlu cdiwh at cni...blek sal cuti,korng sume x gi holidays kew ? klu prgi,at mna ? msty sy0k kan...kpda yg x p holidays 2 , xpew jgn cdiwh2..mngkin fmily korng busy,xpa2...holidays bnyk gi ! nty p la holidays ye...ha,korng ayu dh x dk cer nie ps2 dh xtaw nk update pew gi..nty la kta jmpa gi k !! bbye....assalamulaikum,hope korang epy always....

Saturday, 14 April 2012

JuSt SuKe~SuKe !! ~~>_<~~

Ha,jwab salam dlu !!satg ptg dh nk blek 0stel..korng taw x 0stel 2 pew ?? 0stel 2 singktan bgi asrma la...

<<....cm nie la...

ari nie ayu nak citer skit tntang cinta...

apa itu cinta ? 
  • Cinta bererti jika kita benar-benar mencintai seseorang kita tidak akan pernah berhenti memikirkan tentang mereka walaupun sesaat dan merasakan dialah segalanya.
  • Cinta adalah perasaan yang tak dapat dilihat dan di jelaskan tapi boleh dirasai dan jika kita benar benar menyintainya, kita sanggup mati untuk mereka 
  •   Cinta adalah segalanya.cinta hadir tanpa diundang..keikhlasan rasa cinta membangkitkan seribu kekuatan dalam jiwa dan diri kita. kerana cinta itu memberi sejuta rasa, tidak keterlaluan jika aku katakan cinta itu anugerah yang tidak terhingga.... 
  • Cinta membuatkan kita merasa bahagia dan selesa bila bersamanya dan  kita boleh menjadi diri kita sendiri, tak perlu make up,tidak perlu pakaian mewah semasa dengannya dan dia sentiasa merasakan kita adalah satu satunya insan yang dia sayangi. 
  • Cinta adalah menyintai, pengorbanan, kesetiaan, persefahaman,,saling perlu memerlukan dan sentiasa mengambil tahu
  • Cinta adalah mengambil berat tentang orang lain. Iaitu sentiasa menerima seadanya seseorang itu walau apa jua keadaan nya bukan kerana kelebihannya sahaja.
  • Cinta adalah perkongsian suka dan duka. Dia atau kita akan sentiasa ada di sisi dalam apa jua keadaan
  •  Cinta adalah persahabatan dan keluargaan
  • Cinta adalah dugaan paling besar tapi manis akhirnya, terpulanglah pada kita bagaimana kita menghadapinya
  • Cinta boleh membuatkan kita mengalirkan air mata.
  • Cinta mampu merubah memberikan kebahagiaan dalam hidup kita
  • Cinta merupakan pencetus corak kebahagiaan dalam hati kita... bila hati dah cinta segalanya menjadi  indah...semakin indah.... terus indah....


Wahai kaum wanita yang ayu hormati,bagi korang yang masih belum bercinta terutama remaja, lebih baik korang fikir masak-masak untuk bercinta. Sanggupkah korang habiskan masa remaja korang dengan bercinta? Ayu nasihatkan enjoylah dulu dunia bersama kawan-kawan karib.
Masa bersama kawan-kawan adalah masa yang berharga.Kerana masa untuk bersama kawan-kawan terlalu singkat berbanding masa korang habiskan bersama pasangan selepas kahwin. Selepas kahwin, korang dah jarang akan keluar dengan kawan-kawan..


Wahai kaum wanita yang ayu hormati,jika korang rasa korang sanggup, fikirkan pula bersediakah korang untuk bercinta dan kemudian dilukai selepas ditinggalkan. korang dah cukup kuat untuk melalui hari-hari korang dilukai selepas itu? Kebanyakkan mereka yang dilukai hanya mampu mencurahkan rasa sakit hati ditinggalkan kepada kawan lelaki yang lain kemudiannya dia pula menjadi kekasih korang selepas lelaki itu tahu terdapat kekosongan didalam hati korang..

Wahai kaum wanita, kenapa korang bercinta? Ayu yakin korang hanya bercinta kerana suka melayan perasaan dihargai pasangan. Jangan biarkan nafsu itu menguasai diri.. Jika benar dia cinta korang, dia akan sanggup tunggu korang dan dia tidak akan menyentuh korang. Dia akan jaga korang sehabis baik dan akan jadikan korang isteri yang solehah..


Wahai kaum wanita, sesungguhnya seorang lelaki itu seharusnya menghormati korang...Korang bukan barang untuk disepak-sepak.Korang bukanlah mesin pembuat air mata.. Air mata korang itu amat bernilai.. Korang bukanlah mesin melahirkan manusia. Kasihanilah anak-anak yang dilahirkan didunia tanpa pintanya...Janganlah engkau bunuh dia....


Wahai kaum wanita yang ayu hormati, dengarlah nasihat ayu yang terakhir, carilah cinta itu melalui hati, bukan melalui paras rupa. Bersabar jika korang masih belum temui cinta korang, cinta pertama itu lebih indah jika dibawa ke pelamin!

ingatlah,jngan kita bercinta..biarlah jodoh itu dtang sndry,krna jodoh,ajal,maut sume dtngan tuhan !! berserahlah kepada tuhan,kita hnya boleh mrncang ttapi tuhan yg menetapkan sumenya...

nih just suke~suke je erk !! sory klu wat korng terasa ketika mmbcanya...nih un tuk dri ayu sndry jgk ! k,w'slam...

PeRkeNaLaN diRi iNi !!! ~~ ^_^~~

Assalamualaikum,hye korng sume...ha,nie blog bru..pnggil kite ayu ja,xyah pnggil nma pnjng2...hehe,ayu 14 taun n' school at sma al-ahmadiah al-ijtimaiah...hope korng follow blog nih !!